Általános Szerződési Feltételek - Contessa Webáruház

 


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak,
figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye
igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti
magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem
kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!


A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
1. Üzemeltetői adatok, információk
2. Panaszügyintézés
3. Tárhely szolgálató
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
5. A kínált termékek kategória besorolása
6. Rendelési információk ismertetése
7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
8. Rendelés lépéseinek bemutatása
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
15. Adatkezelési tájékoztató
16. Jogorvoslati lehetőségek
17. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
18. Egyéb rendelkezések, információk


1. Üzemeltetői adatok, információk


Cégnév: S.Princess Kft. (továbbiakban Eladó)
Székhely: 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Levelezési cím: 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Telephely: 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Adószám: 12775970-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-731223
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info@contessa.hu , contessa.info@gmail.com
Telefonos elérhetőség: 06-1-341-4955
Szállítási partner megnevezése: Foxpost Zrt., General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
(GLS) , Magyar Posta Zrt. (MPL)
Személyes átvételei lehetőség: 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: H-P 8-17 óra között.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 3-7 munkanap.
Webáruház domain: www.contessa.hu


2. Panaszügyintézés


Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felmerülő Vásárlói panaszokat, illetve
kifogásokat békés úton rendezze.
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok
Levelezési cím: S.Princess Kft. 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Elektronikus levelezési cím: info@contessa.hu
Telefonszám: 06-1-341-4955
Az Eladó garantálja, hogy a beérkezett panaszokat 30 napon belül feldolgozza és megválaszolja.
Amennyiben a felmerült panaszt illetve kifogást a felek egymás között nem tudják békés úton
rendezni, a Vásárló jogorvoslattal élhet mellyel kapcsolatos tudnivalókat jelen dokumentum 16.
pontjában ismerhet meg.


3. Tárhely szolgáltató


Tárhely szolgáltató cégnév: DotRoll Kft.
Tárhely szolgálató székhely / cím: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5
Tárhely szolgálató e-mail cím: support@dotroll.com


4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre


A webáruházban található ruházati termékek megrendelése online, a contessa.hu domain néven
elérhető webáruházon felületén keresztül biztosított. Átvételük személyesen telephelyünkön, vagy
futárszolgálattal történő kézbesítéssel lehetséges.


5. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:


 ruházati termékek és kiegészítőik
A termékekre vonatkozóan megjelenítésre kerül a bruttó (27%-s áfával terhelt) ár, azonban nem
tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!


6. Rendelési információk


A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával
mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Webáruházunk az
EU 2018/302 rendelettel összhangban nem alkalmaz terület alapú korlátozást illetve eltérő árazást.
A megrendelt termék(ek) kiszállítását kizárólag magyarországi címre vállaljuk.


7. A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 8-17 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés
leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben visszaigazolja megrendelését. Általános teljesítési
határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített
képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem
vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt
történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes
egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően
kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg
küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail
címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező
rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk
a megadott elérhetőségeken.


8. Rendelés menete


1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (a kosárba helyezés előtt, a termék jellegétől
függően méret és szín választást is el kell végezni).
2. A képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra húzva az egér mutatót, megtekintheti a
kosár tartalmát, vagy tovább léphet a rendelési adatok megadására. Ha szeretné módosítani a kosár
tartalmát, vagy kupon kóddal rendelkezik akkor válassza a Kosár gombot. Amennyiben a rendelési
folyamatban szeretne továbblépni, kattintson a Fizetés gombra.
3. Webáruházunkban vásárolhat akár regisztráció nélkül vendégként, vagy regisztrált
felhasználóként is. Ha már regisztrált oldalunkon, válassza a belépési lehetőséget.
4. Szállítási / Számlázási cím megadása.
5. Szállítási / átvételi mód kiválasztása.
6. Fizetési mód kiválasztása (online bankkártya/utánvét).
7. Az adatok megadását követően a "Rendelés jóváhagyása" gombra kattintva tudja elküldeni
megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. Szükség esetén ezen
az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának
módosításához is. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő
kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait, amennyiben a csomag még nem
került átadásra szállítási partnerünk részére.
8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés
rendszerünkbe történő beérkezéséről.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a
jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a
szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a
megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell
végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím
esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a
beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét
mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul
vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése
ellehetetlenülhet. Amennyiben bármilyen okból a rendelési folyamatban meghatározott szállítási
díjjal nem tudjuk kézbesíteni a terméket, minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Cégünk
az esetleges technikai vagy adminisztrációs hibából „0 Ft”-al megjelölt téves árazású termékek
rendelését nem teljesíti.


9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja


Amennyiben az utánvét fizetési lehetőséget választotta, a megrendelt terméket a csomag átvételekor
a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél
alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a
csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a csomagon észlelt
sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv
nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Bankkártyás fizetésről
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést
előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez
szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő
nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. SimplePay fizetésről
részletes tájékoztató megtekintéséhez látogasson el az alábbi url címre:
http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf


10. Házhoz szállítás, információk


Webáruházunk megrendeléseit elsődlegesen a Foxpost Zrt. végzi, de kapcsolatban állunk a  General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-vel (GLS), és a Magyar Posta Zrt.-vel (MPL) is. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű esetleg a munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat legalább kétszeri kézbesítést kísérel meg, de minden esetben küld értesítést e-mailben vagy sms-ben. Igény szerint van lehetőség a kézbesítővel való egyeztetésre a kiszállítás időpontja kapcsán.


11. Házhoz szállítás díjszabása


 Bankkártyás fizetés esetén bruttó 1 950 Ft.
 Utánvétes fizetés esetén (fizetés termék átvételekor futárnak) bruttó 2 550 Ft.
 25 000 Ft rendelés érték felett a szállítás díja INGYENES!
 Személyes átvétel az átvételi pontunkon INGYENES!


12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan


A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje
meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének
előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!


13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató


1. Kellékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az S.Princess Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági
jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől
számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a
S.Princess Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


2. Termékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy
termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell
bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
(Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése
is szükséges a tájékoztatóba)


3. Jótállás


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a S.Princess Kft.. jótállásra
köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a
fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a
jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a
hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,
egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik.


14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás


Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult
14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű
nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján)
az alábbi címre: S.Princess Kft. 1061 Budapest, Andrássy út 49. E-mail cím: info@contessa.hu.
Ebből a célból felhasználhatja jelen dokumentum 17. pontjában található elállási/felmondási
nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban
meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának
kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez
kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen
többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a
terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell
figyelembe venni.
Ön köteles a S.Princess Kft. 1061 Budapest, Andrássy út 49. címre a terméket indokolatlan
késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a
termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használat miatt következett be. A visszaküldött árunak rendelkeznie kell a terméken lévő
címkével, és az eredeti helyén elhelyezett-, és az eredeti helyén található műanyag szállal rögzített
logóval. A termék nem lehet megrongált, vagy használt. Amennyiben a termék megrongált vagy az elsődleges
próbán túli viselésre utaló jelek mutatkoznak rajta, a mindezekből eredő értékcsökkentésért, és
kárért valamint költségért a Vevő felel. A Vevő a termék jellegének, tulajdonságainak
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentésért felel. Ez
az összeg a Vevőnek visszajáró eladási árból levonható. Személyesen átvételi pontunkra
visszajuttatott termék esetén is a rendeletben előírt határidőn belül történik a vételár visszatérítése.
Méret vagy szín csere igény miatt történő elállás esetén az új termék tulajdonságokkal új
megrendelést kell leadni a webáruház felületén.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §.
(1) eseteiben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését
követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg,
és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát
elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás
által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges
ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül
más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem
befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi
szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől
számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) * - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a
vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási
munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának
adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó
szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot
vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a
fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e
beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését
követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által
kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált
cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.


15. Adatkezelési tájékoztató


Adatkezelési tájékoztató megtekintéséhez kattintson az alábbi url címre:
https://contessa.hu/adatvedelmi-tajekoztato


16. Jogérvényesítési lehetőségek


Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)
Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megyegyezés útján megoldást találni, a Vásárló
(amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási
hivatalhoz.
Területi kormányhivatalok fogyasztóvédelmi szervezeti egységeinek elérhetőségei:
https://jarasinfo.gov.hu/
Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai
Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a
https://ec.europa.eu/consumers/odr weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a
Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a
fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez
kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak
tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu
Békéltető testületi eljárás
Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.
A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési
eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő email
címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk
elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.


17. Elállási/felmondási nyilatkozatminta


Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: S.Princess Kft. 1061 Budapest, Andrássy út 49.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében:
Rendelés azonosító:
Termék(ek) megnevezése:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztók(k) bankszámla száma:
Kelt:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)


18. Egyéb rendelkezések, információk


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv,
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv.
rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a
S.Princess Kft. általános szerződési feltételeit.
Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson
ide.

Jelen dokumentum hatálybalépésének időpontja: 2019.07.25. 
frissítve: 2021.08.10.